Delta Integrale
  • Start
  • Blog
  • O mnie
  • Kontakt





Fiat 124 Spider

On 09 maj, 2014
Silnik
By : Bartek Wilk
No Comments
Views : 3301

Uszkodzenie pompy oleju spowodowało wytarcie panewek wału korbowego oraz podpór wałków rozrządu. Wałki rozrządu zostały wymienione razem z głowiczkami, głowica silnika była planowana wcześniej i nie było możliwości aby zrobić to ponownie…również została wymieniona. Pompa oleju zregenerowana. Silnik wrócił do swojej starej świetności…










Tags :   1248Vfiat

Previous Post Next Post 

About The Author

Bartek Wilk


Number of Posts : 12
All Posts by : Bartek Wilk

Related Posts

  • Delta 4WD

  • Delta HF Integrale z Poznania

Leave a Comment

Click here to cancel reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>





Ostatnie wpisy

  • Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Lancia Delta Integrale EVO Verde York
  • Spotkanie włoszczyzny
  • Silnik Lancia Prisma Integrale EVO

Najnowsze komentarze

  • Munir Tchaitchian - Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Kristo - Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Andrzej Górka - Budowa silnika Delta HF Integrale 16V
  • ANDA S.C. - Budowa silnika Delta HF Integrale 16V

Archiwa

  • styczeń 2018
  • listopad 2016
  • lipiec 2015
  • czerwiec 2014
  • maj 2014

Kategorie

  • Samochody
  • Silnik

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

© Copyright 2014 Deltaintegrale.pl. wykonanie strony: WR7