Delta Integrale
  • Start
  • Blog
  • O mnie
  • Kontakt





Delta HF Integrale z Poznania

On 09 maj, 2014
Silnik
By : Bartek Wilk
No Comments
Views : 4734

Kolejny polski ,,anglik”… przyjechała z uszkodzonym silnikiem. Wał z kołem zamachowym wyważony, korbowody z tłokami także. Silnik to seria w której poprawiono tłoki, na stopki i denka tłoków została nałożona powłoka ceramiczna. Elementy silnika oraz osprzęt malowany proszkowo oraz cynkowany. Uszczelka pod głowicą Goetze – dokładnie taka sama jak na pierwszy- fabryczny montaż. Turbosprężarka regenerowana. Pompa oleju o zwiększonej wydajności.













Tags :   8Vdeltaintegralelancia

Previous Post Next Post 

About The Author

Bartek Wilk


Number of Posts : 12
All Posts by : Bartek Wilk

Related Posts

  • Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych

  • Silnik Delty HF Turbo

  • Budowa silnika Delta HF Integrale 16V

  • Lancia Delta Integrale EVO Verde York

Leave a Comment

Click here to cancel reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>





Ostatnie wpisy

  • Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Lancia Delta Integrale EVO Verde York
  • Spotkanie włoszczyzny
  • Silnik Lancia Prisma Integrale EVO

Najnowsze komentarze

  • Munir Tchaitchian - Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Kristo - Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Andrzej Górka - Budowa silnika Delta HF Integrale 16V
  • ANDA S.C. - Budowa silnika Delta HF Integrale 16V

Archiwa

  • styczeń 2018
  • listopad 2016
  • lipiec 2015
  • czerwiec 2014
  • maj 2014

Kategorie

  • Samochody
  • Silnik

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

© Copyright 2014 Deltaintegrale.pl. wykonanie strony: WR7