Delta Integrale
  • Start
  • Blog
  • O mnie
  • Kontakt

Silnik

Budowa silnika Delta HPE

Bardzo doinwestowany silnik. Wał z kołem zamachowym wyważany dynamicznie. Korbowody i tłoki kute. Głowica po wymianę kpl. zaworów i prowadnic, podpory wałków rozrządu osiowane - wałki od Świątka o zwiększonych czasach otwarcia zaworów. Uszczelka głowicy z seryjnej zmieniona na metalową firmy Cometic. Klasyczne śruby głowicy zmienione na szpilki ARP. Blok silnika po pełnej obróbce. Wał o wymiarach nominalnych. Turbosprężarka z seryjnej...

Read More

On 09 Maj, 2014
Silnik
By : Bartek Wilk
No Comments

Budowa silnika Delta HF Integrale 16V

 Silnik , który jakimś cudem pozwolił na przejazd - Londyn - Rzeszów - w Anglii podobno robiono remont kapitalny - tak zapewniano. Tym czasem w silniku znajdowały się dość dziwne części jak np. korbowody z mirafiorii , wałki rozrządu w których krzywki wytarte niemal do zera itp.

Elementy osprzętu silnika oraz śruby zostały wyczyszczone i ocynkowane lub pomalowane proszkowo.

Read More


On 05 Maj, 2014
Silnik
By : Bartek Wilk
2 komentarze

  • Page 3 of 3
  • 1
  • 2
  • 3

© Copyright 2014 Deltaintegrale.pl. wykonanie strony: WR7