Tym razem do mojego warsztatu trafiła czerwona Lancia Delta Integrale Evoluzione, którą trzeba było się zaopiekować. Samochód z zewnątrz wyglądał bez zarzutów, jednak układ napędowy wymagał włożenia trochę pracy.
Tym razem do mojego warsztatu trafiła czerwona Lancia Delta Integrale Evoluzione, którą trzeba było się zaopiekować. Samochód z zewnątrz wyglądał bez zarzutów, jednak układ napędowy wymagał włożenia trochę pracy.
Delta rajdówka jest autem, które od wielu lat ulega coraz to nowym udoskonaleniom. Od najprostszych zawodów KJS do dzisiaj istniejącej klasy ,,Legend'' lancia musiała być wiele razy przebudowywana aby spełniać wymogi homologacji.
Do mojego warsztatu trafił samochód wyjątkowy. Już "zwykła" Lancia Delta Integrale EVO jest wyjątkowa, ale Verde York należy do limitowanej serii zaledwie 400 sztuk lakierowanych wyjątkowym kolorem przygotowanym specjalnie do tego modelu.
Trochę niespodziewanie, przypadkiem udało się zorganizować spotkanie trzech mocnych makaronów. W odwiedziny przyjechało dwóch kolegów przyjechało Alfami, które serwisuje. Trzecia Lancia jest moja. A tak prezentują się trzy czerwone włoszki na zdjęciach: Alfa romeo GTV, Alfa Romeo Spider i Lancia Delta.
Silnik powstał z myślą o mojej Prismie, jest to trochę poprawiona seria. Bazą jest blok bez wałków balansowych, wał z kołem zamachowym wyważony dynamicznie, wyrównane masy korbowodów, tłoki nowe. Głowica od Delty Integrale - posiada zawory z wkładem sodowym, wałki rozrządu fabryczne, ich siedliska osiowane, Uszczelka głowicy firmy Goetze identyczna jak na pierwszy montaż. Kolektor wydechowy oraz gorąca część turbosprężarki zostały pokryte powłoką...
Read More