Delta Integrale
  • Start
  • Blog
  • O mnie
  • Kontakt


Fiat 124 Spider

On 25 Sty, 2015
By : Bartek Wilk
No Comments

Fiat 124 Spider trafił w moje ręce z wytartymi panewkami wału korbowego oraz wałków rozrządu. Awaria spowodowana była uszkodzeniem pompy oleju. Silnik po naprawie wrócił do dawnej świetności. Więcej o odbudowie...

Read More

Silnik 1.6 16V Turbo

On 18 Lis, 2014
By : Bartek Wilk
No Comments

Lancia nie produkowała nigdy turbodoładowanego szesnastozaworowego silnika o pojemności 1,6 litra. Skoro więc trafił do mojego warsztatu zwykły silnik 1,6 turbo, pomyślałem czemu nie? Tak narodził się pomysł zainstalowania głowicy 16V w miejscu zwykłej posiadającej 8 zaworów. Więcej o silniku Read More

Silnik Lancia 2.0 16V Turbo

On 18 Lis, 2014
By : Bartek Wilk
No Comments

Zbudowany od podstaw silnik Lancia 2.0 16V Turbo powstawał w moim warsztacie z myślą o zainstalowaniu go w budowanym przeze mnie samochodzie Lancia Prisma Integrale EVO. Nie był to jednak po prostu wyremontowany silnik, zbudowałem go praktycznie od nowa na...

Read More



Najnowsze wpisy

  • Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Lancia Delta Integrale EVO Verde York
  • Spotkanie włoszczyzny
  • Silnik Lancia Prisma Integrale EVO

Najnowsze komentarze

  • Munir Tchaitchian o Lancia Delta Integrale EVO do poprawek mechanicznych
  • Kristo o Rajdowa Lancia Delta Integrale
  • Andrzej Górka o Budowa silnika Delta HF Integrale 16V
  • ANDA S.C. o Budowa silnika Delta HF Integrale 16V

Archiwa

  • Styczeń 2018
  • Listopad 2016
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2014
  • Maj 2014

Kategorie

  • Samochody
  • Silnik

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

© Copyright 2014 Deltaintegrale.pl. wykonanie strony: WR7